פלאנט – קידום אתרים לעסקים
  • דף הבית
    • שיווק נדל"ן באינטרנט שמביא תוצאות
    • מה זה קידום אתרים
    • קידום אתרים לעורכי דין
    • כתיבת תכנים
    • מאמרי SEO
  • אודותינו
  • בניית אתרים לעסקים
    • בניית אתרים לעורכי דין
    • בניית אתרים
    • אחריות פלאנט באתרים חדשים
  • אחסון אתרים
    • מחירון אחסון אתרים
  • כתיבת תוכן
  • בלוג
  • צור קשר
  • דף הבית
    • שיווק נדל"ן באינטרנט שמביא תוצאות
    • מה זה קידום אתרים
    • קידום אתרים לעורכי דין
    • כתיבת תכנים
    • מאמרי SEO
  • אודותינו
  • בניית אתרים לעסקים
    • בניית אתרים לעורכי דין
    • בניית אתרים
    • אחריות פלאנט באתרים חדשים
  • אחסון אתרים
    • מחירון אחסון אתרים
  • כתיבת תוכן
  • בלוג
  • צור קשר
פלאנט – קידום אתרים לעסקים
  • דף הבית
    • שיווק נדל"ן באינטרנט שמביא תוצאות
    • מה זה קידום אתרים
    • קידום אתרים לעורכי דין
    • כתיבת תכנים
    • מאמרי SEO
  • אודותינו
  • בניית אתרים לעסקים
    • בניית אתרים לעורכי דין
    • בניית אתרים
    • אחריות פלאנט באתרים חדשים
  • אחסון אתרים
    • מחירון אחסון אתרים
  • כתיבת תוכן
  • בלוג
  • צור קשר
  • דף הבית
    • שיווק נדל"ן באינטרנט שמביא תוצאות
    • מה זה קידום אתרים
    • קידום אתרים לעורכי דין
    • כתיבת תכנים
    • מאמרי SEO
  • אודותינו
  • בניית אתרים לעסקים
    • בניית אתרים לעורכי דין
    • בניית אתרים
    • אחריות פלאנט באתרים חדשים
  • אחסון אתרים
    • מחירון אחסון אתרים
  • כתיבת תוכן
  • בלוג
  • צור קשר
ראשי » קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין כפופים לחוקי אתיקה שאינם מתירים להם לפרסם את שירותיהם במרבית פלטפורמות הפירסום המקובלות. פירסום עורכי דין באינטרנט כמו גם במקומות אחרים הוא אסור ולפיכך מה שנשאר זה נראות בתוצאות האורגניות במנועי חיפוש. מכאן ניתן להסיק אודות חשיבותו הרבה של קידום אתרים לעורכי דין.

גיוס לקוחות למשרדי עורכי דין באמצעות האינטרנט

גיוס לקוחות למשרד עורכי דין הפך למלאכה מורכבת בזמנים בהם יש תחרות עזה בין המשרדים השונים. לעיתים המשך קיומו של המשרד כמשרד פעיל מותנה בגיוס לקוחות המגיעים מהאינטרנט.  כמו בכל עסק אחר, חשוב להמשיך ולהביא לקוחות חדשים לעסק באופן תדיר. יחד עם זאת חשוב להביא את הלקוחות הנכונים מבחינה עסקית אשר יתרמו להצלחת המשרד ויאפשרו לו להמשיך להתפתח ולגדול. דוגמה: משרד עורכי דין בתחום מיסוי יהיה מעוניין למשוך לקוחות הזקוקים לשירותים בתחום המס ולא כאלה הזקוקים לשירותים בתחום המקרקעין למשל. קבלת לקוחות בתחומים שאינם תחומי ההתמחות של המשרד גוררת השקעת שעות עבודה מיותרות בכל תיק והוצאות מיותרות.

לפיכך, קידום אתרים לעורכי דין צריך להתמקד בנישות ובתחומי ההתמחות של המשרד ולא "ללכת עם הראש בקיר" בניסיון נואש לטרגט ביטויים כלליים כגון "עורכי דין" או "משרד עורכי דין".

להתייעצות עם מומחה

קיבלת לימונים? אז למה שלא תכין לימונדה?

החקיקה והפסיקה בישראל משתנות תדיר ומייצרות הרבה עבודה משפטית לעורכי הדין. אחד היתרונות של תחום קידום אתרים לעורכי דין הוא שמדובר בתחום רחב מאוד בעל מאגר ביטויים עצום המשתנה תדיר, במקביל לחקיקה והפסיקה ונוצרות בו הזדמנויות כל הזמן. לדוגמה, בשנת 2015 היה מבצע של גילוי מרצון לזמן מוגבל. עורכי דין זריזים שראו את הבאות התחילו לקדם מבעוד מועד נושאים הקשורים בגילוי מרצון וקצרו את הפרות חודשים קצרים לאחר מכן בעת שבעלי חשבונות בנק בחו"ל היו מעוניינים להעזר בשירותים של עו"ד מומחה לצורך ביצוע ההליך וקבלת הפטור מהליך פלילי המוקנה למי שחושף כספים לא מדווחים במסגרת הליך גילוי מרצון. דוגמה נוספת ורלוונטית ליתרון זה בתחום קידום האתרים לעורכי דין הוא המיסוי על דירה שלישית אותו מנסה שר האוצר כחלון להחיל. בעלי 3 דירות ומעלה החלו לבדוק כיצד להתכונן למס וכיצד להיערך אליו כדי לצמצם את חבות המס.

טכנולוגיה ומבנה האתר

כמו בכל נישת קידום אחרת, גם בתחום הקידום לעורכי דין, נדרש אתר בטכנולוגיה המתאימה לדרישות של מנועי החיפוש. חשוב שהאתר שלך יהיה מתאים לסוגים שונים של מכשירים, שהדף ייטען מהר, שניתן יהיה לגשת לכל איזור תוכן בקלות, להוסיף מידע מטא (סכמה) ועוד כמה וכמה דרישות טכנולוגיות. גם לסידור התכנים באתר והמבנה ההיררכי שלו ישנה חשיבות. התיחסנו בהרחבה לשני נושאים אלה במאמר בנושא בניית האתר.

התחרותיות בתחום קידום אתרים לעורכי דין

תחום עריכת הגין באינטרנט הוא עסק תחרותי. כמו שציינו קודם, כמעט בכל נישה של עורכי דין קיים מגוון ביטויים, חלקם תחרותיים יותר וחלקם פחות. מומלץ ליצור תמהיל בין הביטויים התחרותיים ובין ביטויים פחות תחרותיים. תמהיל נכון של ביטויי המפתח יאפשר לכם כבעלי המשרד להנות מתוצאות ראשונות ופניות של לקוחות למשרד כבר בחודשי העבודה הראשונים. מנסיוני, הדבר תורם רבות לשיתוף הפעולה עם חברת הקידום ומעניק לכם, בעלי המשרד, את אורך הרוח הנדרש עד להתקדמותם של הביטויים התחרותיים יותר.

כתיבת התוכן לאתר ועלויות נלוות

כאשר מדובר על פרסום עורכי דין באינטרנט במטרה לגייס לקוחות למשרד עורכי דין, אין תחליף לתוכן. תוכן איכותי, אינפורמטיבי שנכתב ע"י כותב בעל השכלה משפטית אך שמדבר אל הלקוח הפוטנציאלי בגובה העיניים ובשפתו הלא משפטית. נדרש הרבה תוכן מסוג זה כדי לבסס נוכחות אינטרנטית מרשימה ואינפורמטיבית אשר תשתקף בצורה טובה במנועי החיפוש. כתיב בנושאים משפטיים ברמה גבוהה, מה לעשות, עולה כסף. תקציב קידום דל יבוא לידי ביטוי בתכנים קצרים, "שטוחים", פחות אינפורמטיביים וכפועל יוצא בהשתקפות פחות טובה במנועי החיפוש. מומלץ שלא לחסוך כאן אם לא חייבים. לפלאנט מאגר כותבים משפטיים מעולים המספקים תכנים ברמה גבוהה לאתרי עורכי דין. נשמח להעמיד את הכותבים שלנו לרשותכם, כמובן במסגרת עבודה משותפת. לחילופין, קיימת אפשרות שאתם כבעלי המשרד תחליטו להקצות את אחד מעורכי הדין לטובת משימת כתיבת התכנים המשפטיים.

להתייעצות עם מומחה

השאר פרטים ונציגינו יחזור אליך בהקדם

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

תוכן ההודעה

העתק כדי להוכיח שאינך רובוט
captcha

<
כל הזכויות שמורות
כל הזכויות באתר זה שמורות לבעלי האתר. אין להעתיק ו/או לעשות שימוש בתכני האתר, כולם ו/או בחלקם ללא אישור בכתב ומראש מבעלי האתר.
תנאי שימוש באתר
המידע באתר זה הנו לתועלת הציבור ואין להסתמך עליו. על כל משתמש באתר לקרוא את תנאי השימוש של האתר ולהסכים להם.
צור קשר

משרד: 077-5610058
מייל: info@planti.co.il
Plant Interactive

איזורים חשובים באתר
  • מגזין
Show Buttons
Hide Buttons
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס